Midsommarhelgen

Haft en supermysig helg med familjen i stugan. Midsommarafton började vi med lunch ute på bryggan hos Melkers farmor o farfar, därefter for vi hem för att packa o göra allt klart till stugan. Precis när vi är på väg ramlar lillälsklingen rakt in i stolen och slår sig riktigt illa på näsan, det verkligen bara sprutar blod och han skriker hysteriskt, har aldrig någonsin hört honom så. Efter 15 minuter hade de fortfarande inte gått över så vi ringer till 1177 där hon vill att vi åker in på primären med honom direkt, jag var livrädd och tusentals tankar flög genom huvudet, kanske brytit näsbenet? fått hjärnskakning? eller vad som helst..
Väl där konstaterar läkaren att det gått otroligt bra för honom, varken hjärnskakning eller brytet näsben.

Midsommarfirandet fortsatt i stugan med min familj, grillning, jordgubbstårta,god dricka(inget för mig), eldning på kvällen och en massa mys, vi kom i säng vid halv 4, tio i 5 vaknade Melker för välling men somnade om till 9, konstigt nog har jag aldrig varit så utvilad, dock inte lika pigg igår kväll..

Ikväll myser vi bara i soffan framför "äntligen midsommar" älskar den filmen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback