Tisdag




Andra skoldagen idag , känns bra på ett sätt  , kanske efterssom att man vet att det här är sista året man går i skolan . Var och käkade på EON arena idag med hotell o restaurang 1och 2;orna, ganska gott faktiskt.
Pappa o Mikaela var här nyss och drack kaffe , så nu väntar jag på att maja och alex ska komma förbi , ska slinga håret på Maja . Sen väntar jag på att älsklingen ska komma hem så han får se hur fint jag gjort här hemma medans han har jobbat . Ska även mäta ut i köket hur mycket golv och tapeter vi ska köpa , vi ska renovera om köket , äntligen säger ja bara :P hehe , men kaklet och bänkskivan är vi helnöjda med så det byter vi inte ut.
Nu har elton somnat under stolen , han är helt slut efter att han varit och busat med helmer hela förmiddan medans jag varit i skolan , och i morgon ska vi till veterinären och ta 12veckors sprutan , kan inte fatta vad tider går , han var ju 8 veckor när vi hämtade honom och hur liten som helst , nu väger han snart 12 kg och är mkt större . Nä nu ska jag ta och dricka en kopp kaffe , sen ska jag gå ut med elton efter han har vaknat , sen borde jag nog ta och fundera på vad jag ska göra för mat i dag till middag , älsklingen lär ju vara utsvulten när han kommer hem efter jobbet , tungt att vara lastbilschaufför , stackars hjärtat .
Älskar niklas , han är mitt allt<3 , elton <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback