Fredag

Just nu sitter jag hemma hos Linda och Joel , grabbarna det vill säga, Niklas , Joel och Markus for ner till garaget för att fixa lite .
Efter jobbet for vi in till skönsberg och sen på city gross, efter det tog vi en sväng till Maja där vi vart bjudna på kaffe och en massa karra . Väl hemma kom Niklas föräldrar för att titta om det vart bra i sovrummet med den nyinköpta byrån och lampan . Sen blev det lunch/middag på inez .Vid 6 tiden kom joel och hämtade oss , for och hämtade Linda och Joels nya soffa som Niklas och Joel höll på att slita ihjäl sig för att få upp den för trappan och inte nog  med det bor dom ju inte direkt på första våningen utan längst upp.
Och imorgon kommer Linda sova över hos oss , Joel ska till vemdalen tills på söndag och självklart erbjöd jag min kära vän en plats över natten , hehe.
Nu vill jag tillbringa lite tid med min kära Linda innan det är dags för hemfärd.

Niklas o Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback