Lördag

Klev upp kl 10 och bara kände att det var dags för en städdag , så jag har dammsugit , och dammtorkat så imorgon blir det att torka golven och städa toaletten . Efter att jag städat några timmar ringde maria och frågade om vi skulle följa med till härnta och det gjorde vi . For och hämtade evelina för hon ville ha hjälp med sitt hår , lagade en god middag till älskling och syster sen skjutsade vi hem henne och nu sitter vi här.Vart bjuden till Markus och Melinda på julmys , men både jag och Niklas känner att vi måste ta det lungt såhär innan jul , är så trött efter allt handlade av julmat och julklappar men får se om vi tar en sväng ut till söråker , kanske kanske.
Imorgon blir det Julmiddag här hemma också med sju goda vänner , Linda , Joel , Jenny , Jerry , Maja , Alex och Markus , ska bli så mysigt att få fira lite jul med dom.Nu pallar inte min axel längre så nu ska jag koka lite varm oboy  , har ju köpt mjölk idag också , kanske inte låter så speciellt men varken jag eller Niklas dricker mjölk förutom i te och oboy, så var det med den saken , byebye!

Niklas Törnberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback