Lördag

Igår vart det sent . Efter att jag hade slutat jobba så for vi ut till söråker o surrade med Linda o Joel om vart vi skulle åka idag. Så i morse 08.00 började dagen. Packade fika , lämnade elton hos mormor o morfar , hämtade våran skoter ( som Niklas hade varit så duktig o lasta igår) och sen vidare ut till söråker där vi lastade på Jessicas skoter. For iväg och åkte skoter så typ för en timme sen kom vi hem. Har varit en lång dag känns det som men samtidigt otroligt kul.Grabbarna grus(joel o Niklas) drog som vanligt iväg , lekte å hade sig , medans dom lämnade mig , Linda o Jessica i en liten kall stuga , eldade som fan och efter ett tag , typ när vi skulle åka kunde man känna lite värme iallafall. Tog en korv o en kopp kaffe sen drog vi vidare , och fan vad skoj vi hade.
Hoppas på skoter även i morgon och det lät som så också , jippi!
Nu ska ja vila mig en stund , försöka få bort smärtan i nacken och axeln som plågat mig i 2 veckor , det måste bli bättre snart annars blir jag skogstokig.
I morgon är en ny dag , hoppas på lika mycket skoj som idag.


NT<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback