Lördag

Det har varit en väldigt händelserik vecka . Haft praktik en dag för att jag varit sjuk både onsdag och torsdag. Och i torsdags fyllde jag 18 år , har ju kännts som en evighet för mig och Linda när alla andra fyllde år på våren men tiden har gått otroligt fort.I torsdags var även min familj o mina vänner här fick så himla fina presenter tusen tack!.
Och igår blev det utgång , Jag , niklas , Linda , Jenny , Jerry , Maja , Alex , BP , marcus :)  , hade väldigt roligt . Niklas var ut med jobbet först på aveny o käkade julbord , maten hade varit bra men resten kunde dom behålla tyckte han , och jag vet vad han pratar om så!. Vid 23 tiden åkte vi in till stan där vi skulle plocka upp Niklas på oskar , och älsklingen blev utsläng det var ju 30 + så :P hehe. Så när vi fått in han i bilen for vi på Bk som det så fint heter nu , sen irish men där var det fullproppat om man säger så , gick knappt att få in en fot , gick vidare på svenssons och där var det inte speciellt livat och roligt för den delen så vi begav oss till MAX där vi käkade sen blev det hemgång vid halv 3. Och snart kommer Linda o Sickan o hämtar mig , ska fara in till birsta och min kära Linda har ju TAGIT SITT KÖRKORT PÅ MIN 18 ÅRS DAG , GRATTIS GUMMAN! , RÄTT PASSANDE TYCKER JAG :D

Nu ska jag fixa mig och gosa med Elton en stund som nyss kom hem :D , min lilla bäbis ;) eller han är ju inte speciellt liten längre han väger ju ca 32 kg nu och han vart 6 månader på mammas födelsedag 5 december :D
NT<3

image82


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback