Måndag

Namn: Ann Emelie Amanda Bergström
Vad drack du senast: Trocca
Vad gjorde du igår kväll: slöade i soffan med älsklingen
Hur många hamstrar har du haft: inga.
Kan du gå ner i spagat: nej.
Vad ska du göra i kväll: Bjuda Maja på en kopp kaffe
Vad ska du göra i morgon: Skola och körning
Senaste inköp: Ljusstake på ikea
Senaste film: Bridget Jones dagbok
Vad har du i ditt fönster: Ljusstakar , tomtar o blommor
Tycker du om att cykla: nä kräks bara ja tänker på det
Vem sov du över hos senast: Det kommer jag inte ens ihåg
Vem sov över hos dig (oss) senast: Det har jag glömt
Vem kysste du senast: Niklas såklart
Vad ska du göra nu: göra teori och mysa med älsklingen
Vad ska du göra sen: Hänga upp tvätten i tvättstugan
Vem träffade du sist: Jenny
Vem / Vilka skulle du vilja träffa nu: Linda , Joel och Maja
Sjunger du i duschen: Oftast
Vem ringde du senast: Linda
Vem ringde dig senast: Linda
Hur länge sov du inatt: Inte länge nog
När ska du gå och lägga dig ikväll: när jag är trött
Vad gjorde du för tre timmar sen: Städade här hemma
Vad skulle du vilja göra nu: sätta upp min jul stjärna
Har du badat i år? Klart jag har :D
Tidsfördriv? prata i telefon
Vad heter du just nu på msn: Niklas , du är mitt allt <3 040221 . Förlovad 070221 - Elton <3
Kär i någon just nu? Självklart
Varför? för att han är världens vackraste och underbaraste person som finns
Känner du någon som heter likadant som dig? Känner o känner men jag vet om 4 st
Morgontrött? Ibland
När är du född? 6 december 1989
Var bor du? i Sörberge.
Var vill du bo? det beror på , jag trivs som fisken i vattnet nu så
Nuvarande hårfärg? mörkbrunt.
Riktiga hårfärg? ljusbrunt.
Ögonfärg? blå/grå
Vad läser du för bok nu? ingen
Humör just nu? glad
Vad har du för parfym idag? puma
Vill du ha barn? ja.
Vad ska dom heta? vet inte
Hur stort är ditt rum/lägenhet ? 60kvm är lägenheten på
Har du tv/dator i ditt rum? japp i tvrummet
Hur många converse allstarskor äger du? inga.
Brukar du vara osminkad i skolan? det händer ibland
Skostorlek? 37.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback