Onsdag

Idag har jag spenderat hela dagen med linda , och jag klagar inte för det minsann.Har hunne vare i birsta och småhandlat , varit på skolan en timme för att göra klart religionen , klätt våran julgran som även vart hur fin som helst , och nu har jag nyss kommit hem från sörberge skolans julsoare , rätt så underhållande faktiskt . Men lucia tåget var det finaste av allt och speciellt min kära syster som vart sörbergeskolans lucia detta år.Imorgon har jag körlektion och efter det blir det nog julklappshandling och en massa mys med älskade Linda såklart.
Och stackars älsklingen som är sjuk , feber och skit.
Nu ska jag ta hand om min sjukling sen blir det sova för min del , godnatt!

Niklas Törberg
Linda olsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback