Söndag

slappdag , så skönt att bara ligga i soffan o ta det lungt.Igår var jag och Linda till stan , sen till hennes mamma o tony och sen vidare till birsta . Hela dagen var ett enda stressmoment eftersom vi skulle till jenny o Jerry innan vi skulle på parken. Kom hem vi fem och då skulle jag fixa lindas hår , duscha ,byta om , sminka mig åså men efter ett bra tag gick jag , Niklas , Linda o Maria bort till jenny o Jerry där även maja , alex , byppa , jonas , patrik , o anders var . Satt där ett tag och surrade sen gick vi vidare mot parken. Dansade som nå tok , jag , maja , Linda och Jenny och fyfan vad kul vi hade detta var verkligen den roligaste kvällen på ett bra tag , mycket skoj och skratt. Men måste bara tillägga att alla inte var lika lyckliga över att vi tog upp halva dansgolvet , för det första slog en kärring till mig i ryggen , sen blängde alla på oss precis som om vi var nå utomjordingar , hehe dom hade vell aldrig sett att någon dansade så till Black Jack men det gjorde vi iallafall.Måste bara säga tack för en underbart rolig kväll <3
Nu ska jag bege mig bort på ica , ska handla lite mat och till middag idag får det bli tacos , jätteenkelt och jättegott!
Bye!
Niklas Törnberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback