Söndag

varit mys i massor hela helgen , med Niklas o Linda.Hon sov över tills idag eftersom joel for till vemdalen igår ville hon inte sova själv , och självklart erbjöd jag min kära vän en plats över natten.Var en sväng till birsta igår och spenderade lite pengar , gjorde inte av med så mycket så det är inget att gräma sig över , efter det for vi och handlade till middan igår , vart tacos , mumsfillibabba !
Idag har vi varit på middag hos mormor o morfar , Jätte god mat , längtat efter den maträtten jätte länge nu så det var skit gott på ren svenska.Efter det for vi ut till Linda och Joel med Diesel , pratade med dom en stund sen ringde maria och ville att vi skulle komma till henne och kolla på hennes lilla bäbis , amstaff valp , åh hua vad söt hon var vart ju sugen på en till nuja , men nej det får vänta tills vi flyttar till hus .
Idag är det exakt 1år sedan vi flyttade in här , att tiden kan gå så fort ,jag fattar helt enkelt inte.
Och i morgon blir det ett nytt år 2008 , 2007 har varit ett underbart år med mycket kärlek och skoj.Vi kommer alla fall fira nyårsafton i Nora , far i morgon bitti med Linda o Joel.Ska bli så skönt att få åka iväg för engånsskull , är så trött på att vara hemma på nyår så det är roligt att få göra något annat
Nu blir det filmtittande sen blir det nog sängdax eftersom Linda o Joel ska hämta oss 9 i morgon så vill man ju vara pigg eller ? ;P , men somsagt jag vet ju hur det blir när jag och niklas ska kliva upp tidigt , 10minuter till hela tiden och tillslut är kl 12 :P haha.Vi är inte direkt morgon människor , och inte ens elton är morgonpigg utan han sover till halv tolv han , inte så att han blir precis som oss eller ?haha.
Godnatt
Niklas o Linda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback