Stal denna lista

2007


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Gjorde jag säkert

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ne tyvärr

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur var

5.Vilka länder besökte du?
Inte en enda , hoppas på 2008 istället :D

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Inte något jag kan komma på iallafall

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
21/2 då jag och Niklas förlovade oss , finns även några fler också :D

8. Vad var din största framgång 2007?
haha , jadu ?

9. Största misstaget?
Har säkert gjort något men inget jag kommer på så här på rak arm

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
öroninflammation m,feber , ont i axeln som aldrig tycks vilja gå över . Men har inte drabbats av några förkylningar vilket jag är glad för.

11. Bästa köpet?
Helt klart Elton

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Heminredning och kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Japp :D

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
fast car , Linda spelade den vid ett speciellt tillfälle.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tror faktiskt att jag varit gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Är supernöjd med allt

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
spenderat mindre pengar kanske ?

18. Hur tillbringade du julen?
Först ett besök hemma hos mormor o morfar där mina föräldrar , syskon , kusiner , moster o hennes man var . Sen for jag och älsklingen vidare till Niklas syster där hela Niklas familj fanns.Efter en helkväll där for vi hem till oss , packade upp alla julklappar sen vart det sängdax vid 3-tiden.

19. Blev du kär i år?
Har varit underbart kär sen 4 år tillbaka

20. Hur många one night stands?
Självklart inget!

21. Favoritprogram på TV?
Prison break , våra bästa år , finns säkert något mer

22. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon vilket kan bero på att jag inte läser böcker

23. Största musikaliska upptäckten?
Jadu ?

24. Något du önskade dig och fick?
Japp , precis allt

25. Något du önskade dig men inte fick?
Faktiskt inte

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Hade körlektion på morgonen sen kom min familj , Niklas familj och senare på kvällen kom mina kära vänner, vart även en åktur med Linda som tog sitt körkort på min födelsedag , väldigt lyckat av henne :D



27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Absolut inte

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Somvanligt

29. Vad fick dig att må bra?
Niklas

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
men ingen

31. Vem saknade du?
farfar

32. De bästa nya människorna du träffade?
träffade jag någon ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback