Torsdag

Äntligen fredag i morgon , denna vecka har kännts som en evighet. Och det är nästan en vecka sen jag skrev sist , vilket beror på att jag varken haft ork eller tid.Veckan har rullat på somvanligt , praktik åså.
Nu har vi nästan nyss kommit hem från Linda o Joel där vi vart bjuden på en god middag , mums!
Och imorgon är sista dagen på denna vecka , gud så skönt . Hoppas även på filmkväll o mys imorgon med Linda o Joel.Är ju så mycket på veckorna så det är ju inte så ofta man hinner träffas förutom nån enstaka dag på helgen.
Måste även ta tag i julklappar åsånt  , för vi har inte ens börjat . Har inte ens införskaffat oss en julgran , känns som om alla plast granar kommer gå som smör i solsken vilket dom gjorde förra året , hann inte köpa någon , och eftersom jag är allergisk mot riktiga granar får det bli en plast , även enklare för dom barrar inte lika mycket sen har man en nästa år också , smart .
Nu ska jag unna mig en kopp te , det är vad min hals skriker efter iallafall eftersom jag lyckats bli smittad av Majas halsont och egentligen får jag skylla mig själv så dum som jag är och dricker ur Majas te kopp , har ju sprungit fram och tillbaka jag och jenny med majas jävla tekopp tror hon hällde i sig 5st på raken :P , heeh.gumman.
Gonatt<3
NT
Är så glad att jag har dig hjärtat , tack för allt Linda <3
Tänker på sommar när jag ser bilden <3

image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback