Torsdag

Nyss ätit en god middag med älskling , idag blev det potatisgratäng , pepparsås och kottletter , mumms!
Efter att jag plockat undan och diskat bort allt plingade Linda på dörren vrålhungrig så då gjorde vi lite mat åt henne , så nu tog hon sin bil och for hem till söråker.
Blev en tidig uppstigning i morse , skulle jobba vilket jag även ska göra i morgon , efter det for vi in till birsta och köpte byrån och lampan som vi velat ha ett tag nu , vart jättefint om jag får säga det själv så nästa inköp blir en platt-tv till sovrummet , så mysigt att kunna ligga i sängen och kolla på tv.
Igår blev det en lugn hemma kväll med film och mys, och ikväll blir det nog shrek 3 , har ju inte sett den filmen än och shrek filmerna är ju bara för roliga.
I helgen blir det nog bara lungt , blir nog en skoter tur på lördag med Linda o Joel.
Och nyårsafton närmar sig nu också var ju till en början tänkt att jag , Niklas , Linda och Joel skulle fara antingen till Joel´s stuga i nora eller Niklas stuga i Lappland för att åka skoter  , men som det ser ut nu blir det ingen tur till någon stuga utan det blir nog bara en lugn hemma kväll med en godmiddag , shampagne , raketer och en massa mys.
30/12 är det ett år sen jag och Niklas flyttade in , och 21/2 ett år sen vi förlovade oss vilket även är den dagen vi firar 4 år tillsammans , kan inte förstå att tiden gått så fort som den gjort.Är så lyclig <3
Nä nu får det bli en prommis med elton och sen film.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback