Fredag

woho , äntligen , i helgen bär det av till åsele med Jenny o Jerry , sen kanske Linda o Joel dyker upp på lördag, det vore kul.Marknad i helgen , gud vad roligt vi ska ha :) Nä egentligen har jag inte tid att sitta här efterssom jag måste packa klart innan älsklingen kommer hem så att allt är färdigt ,så vi kan åka på engång alla har slutat jobbat . Veckan har gått så fort , redan fredag , men det kanske beror på att jag varit ledig hela veckan så det är därför jag tycker veckan har gått så fort. Nä nu ska jag ta och börja med allt som ska göras , måste även springa bort till Niklas mamma o pappa för att släppa ut hundarna , vi har varit hundvakt sen i onsdag´s när dom for till åsele , så nu måste jag rusa ,. ha en bra helg allihopa för det ska jag ha :D Niklas är mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback