Söndag

Nu var helgen slut igen , den hinner knappt börja innan det är måndag och jobb igen.
Helgen har alla fall varit riktigt kul , i fredas var jenny och jerry här hos mig och niklas , sen kom Linda förbi för hon hade inget att göra när Joel skulle åka iväg och fixa något , vad det nu var.Så vi tog det bara lungt , satt ute på ballkongen och tog några drinkar vilket var väldigt mysigt efterssom solen sken på oss och det vart varmt och skönt. Sen i går for Jag , Niklas , Jenny och Jerry till Maja o Alex , var där ett tag , drack några öl sen for vi in till stan allihopa , fick åka Jerry´s nya bil som han hade köpt igår , väldigt fin, Så vi for runt i stan for på max och käkade , sedan for vi upp på norraberget och myste, klättrade upp i det där hemska tornet som man nästan svimmar i när man kommit längst upp , så vi satt där uppe en bra stund och myste o pratade. Sen tog vi en tur till igenom staden , for hem till oss , pratade en stund , sen for alla hem  så vi gick o la oss.
Idag har jag och älsklingen varit i birsta med Jenny och Jerry , inhandlade en massa saker som vi ska ha i vårat tv-rum :) Sen for vi hem till Jenny och Jerry för dom ville bjuda oss på mat , och det var hur gott som helst , sen gick vi och spelade minigolf och jag vann :D med 1 poäng över Jenny , o grabbarna kom sist som vanligt :P , närå. Sen gick vi bara hem och nu har jag och niklas nyss gjort varma mackor , vilket var hur gott som helst. Nä nu ska jag mysa med min älskling en stund innan det är dax och sova inför morgondagen.Slutligen vad jag ville komma fram till , Helgen har varit kanon :D Niklas , jag älskar dig mer än allt annat<3
Jenny , Jerry , Maja , Linda <3 (sanna vänner har man kvar, när dom andra har gått)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback