Söndag

Nu är det inte många dagar kvar tills vi ska hämta Elton , endast 2dagar. Idag var jag och älsklingen ut till söråker och hälsade på Elton , lillbäbisen.På onsdag får han komma hem till oss , kommer gosa sönder han.
Helgen i övrigt : I fredas tog jag och Niklas det bara lungt , hade myskväll, käkade pizza och tittade på film.I går var vi på ikea med Jenny o Jerry , sen for vi hem och så for vi upp till Niklas syrra och hjälpte henne med hennes nya kylskåp som hon hade köpt , sen for vi hem fixade oss och gick till Jenny och Jerry och grillade , Maja och Alex var också där , Satt och pratade o tog det lungt , drack några cider , sedan dansade jag och Maja loss inne i Jenny o Jerry´s tv-rum , så idag har jag nackspärr . Haha. Sen gick Jag , Niklas , Maja o Alex hem till oss , gjorde varma mackor och pratade , sen gick dom hem till sig. Idag har vi varit hos Niklas syrra och hjälpt henne med en massa saker , sen for vi till söråker och tittade på Elton, sen for vi hem . Nu ska vi fara till Linda o Joel , umgås o mysa med dom , hörs!Älskar dig Niklas<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback