Tisdag

I morgon är det 1 vecka kvar tills jag och Niklas ska hämta våran bäbis , längtar .
I helgen var vi hos mormor och morfar efterssom min morfar hade 70 års fest , träffade min moster hennes man och mina kusiner som redan hunnit bli 7 år , tvillingar . Hade inte träffat dom på 1år efterssom dom bor numera i göteborg , så man ses inte så ofta . Iallafall hade vi hur trevligt som helst , kom hem vid 1-tiden (natta) , viglade mig till sängen och den kvällen var slut , i söndas klev jag och älsklingen upp itid för en gångs skull, gick och köpte glass och sedan tog vi en prommenad upp till mamma o pappa , sedan for vi ut till holmöbrygga och käkade , hur gott som helst och bäst av allt , pappa bjöd oss ;) hehe . Ihelgen får vi se vad det blir , Niklas lär ju vara hur trött som helst , han ska egentligen ha semester den här veckan och två till efter den här , men han tog på sig att jobba åt nått annat företag , skulle köra massa blå lera från stan till stavreviken , med finlastbilen ;) hehe . Så jag är ensam till klockan 22 00 ikväll , och kanske resten av veckan , får se hur det blir , men ikväll ska jag iallafall på ikea med niklas syrra maria , är så glad att jag har henne , världens underbaraste männsiska<3 så det ska bli kul , nä nu måste jag ta och göra mig klar om jag ska på ikea , kanske hittar nå roliga grejjer att köpa med hem :)

Niklas du är mitt allt , jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback