Rabarberpaj :D

Linda kom förbi i morse vid 6 när joel och niklas skulle fara och jobba . Såg på film till 8 och sen somnade vi båda två , vaknade klockan 12 klev upp och så gjorde vi lite lunch , fiskbullar o mos , mumms ;) tog en prommis runt sörberge sen till Ica , handlade lite små saker och gick hem till mig , gjorde rabarberpaj som tog typ hela dan , sen kom niklas hem  käkade pytt i panna sen skjutsade vi hem Linda , nu sitter jag bara här , gjorde en blogg som Linda har tjatat om hela dan :) Nä ska mysa med älsklingen sen sova ska ha tvättstuga i morrn  medans Niklas jobbar , och det behövs kan jag säga , tror hela badrummet har svämmat över med tvätt :S Hoppas Majsan kommer förbi i morgon , så jag kan bjuda henne på fika efterssom hon fyllde år i måndas :) Nä hej !
Linda , tack för allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback