Torsdag

Sitter hemma hos Jenny och tittar på henne när hon packar efterssom jag har fikarast och inte har något att göra. Har redan packat klart åt mig och
Niklas , för det gjorde jag i går , så jag är klar .Idag far vi , gud va kul vi ska ha. Jag och Niklas ska fara ut till Agneta idag och hälsa på våran lilla hundvalp som vi ska köpa om ca 5 veckor , vad jag längtar . Det ska bli så skönt att få en ny valp och få gå vidare och glömma allt annat , känns så konstigt varje morgon när man vaknar och så är inte Zeke där , sakar honom så mycket .
Nä nu ska jag tänka på sånt som är roligt och inte gör mig ledsen , tex att om några timmar så far vi till Norrfällsviken allihopa , vad jag längtar . Tyckte det var alldeles nyss som jag och Jenny ringde och bokade åså , men det har redan gått över en  månad , tiden går fort . Och snart ska jag skriva in mig på körskolan och försöka få mitt körkort  , det är ju så roligt att fylla år så sent :P , men Linda gör mig sällskap även där , hon fyller år 1 vecka före mig :) . Idag har jag och Niklas varit tillsammans i 3 år o 4 månader och varit förlovad i 4 månader , Niklas du är mitt allt , jag lämnar dig aldrig hjärtat.
Nä nu ska jag vara social en stund till med jenny sen ska jag tillbaka och jobba.
Linda , Jenny o Maja - Ni är guld värda , jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: linda

ja visst e ja snäll o gör dig sällskap :) hehe

2007-06-21 @ 12:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback