Tvättstuga & Städning , jippi!



Hej . Har varit vaken sen 7i morse efterssom jag har
tvättstugan till klockan 12. Älsklingen är på jobbet så jag tänkte städa
våran lägenhet tills han kommer hem , då kommer han bli glad :D
Mamma var nyss här och fikade med mig , mysigt . Nä nu ska jag ta
och ringa jenny och höra om det blev någon morgon prommenad idag , hoppas hoppas :D ,
Måste börja städa nu också så jag hinner tills Niklas kommer hem från jobbet . Nu hettsar Linda mig på msn , jag tror hon vill nått , hihi .
Älskar dig Niklas

Hej igen!
Jenny och Ronja är här , sitter och pratar :) Ska fara in till birsta nu med Maria , vi ska kolla på kakel och lite grejjer till hennes kök , Vill också göra om i köket , men det blir efter sommarn. Längtar till nästa vecka , då är det midsommar och då far jag , Niklas , Jenny , Jerry , Linda o Joel  till norrfällsviken och kanske Maja och Alex :D det blir skoj de . Nä nu ska jag ta och vara lite social och umgås med Jenny och Ronja  , sen ge min älskling en puss som nyss kom innanför dörren , sen ska jag fixa mig och fara till birsta med Maria , skriver sen ,
BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback