Fredag

Idag är jag i städartagen , har dammsugit , haft tvättstuga , diskat , och plockat undan överallt så nu känns det väldigt bra , och älsklingen blir nog super glad för att det är så fint här.
Klev upp 06.50 i morse för att jag skulle börja tvätta vid sju , slängde in i maskinerna sen tog jag och elton en långprommis och på vägen träffade vi helmer o Niklas mamma så då gick vi med dom.
Gick hem och gav elton mat , slängde i nya maskiner och hängde tvätten , sen kom pappa o Mikaela.
Han skulle fixa dit listerna så vi kunde måla dom så nu är allt snart klart i köket , skönt!
Efter dom hade åkt gick ja och elton ut på prommis igen. Så nu är jag klar med allt här hemma har nyss packat upp tvätten och snart är det våra bästa år (som ja bara måste se)
Imorgon blir det party , kommer bli superkul.

Senare ska vi in till birsta med Maja o alex , ska kolla på lite småsaker hem hit + att ja måste hitta något att ha på mig i morgon för annars kan ja inte gå utanför dörren.
Nu ska ja ta och göra nå fika , har ju fått order av älsklingen att ja måste äta frukost o lunch för att ja har gått ner så mycket i vikt , och det märks för ja kan inte ha några av mina gamla jeans , dom bara hänger o slänger, blir så trött .

Hej!

The smile on your face lets me know that you need me
There´s a truth in your eyes saying you´ll never leave me
The touch of your hand says you´ll catch me whereever I fall

Min älskling

040221 - träffade min stora kärlek ;) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback