Lördag

Sist jag skrev var i onsdags och i dag är det lördag , lixom 3 dagar sen . Jag fattar inte var veckorna tar vägen , men jag klagar inte för desto fortare veckorna tar slut (mån-fre) , desto fortare blir det helg och ännu bättre , mindre dagar  tills jag fyller år , och det är ju inte en evighet dit som sagt .
Igår var även sista praktik dagen på skeppsbro , känns lite tråkigt om jag ska vara ärlig , av dom här åtta veckorna som vi varit där var det typ 5;e veckan man hade börjat komma in , med alla knappar på kassan ,  deras meny mm.
Ska tillbaka , helt klart!!
Gjorde inte så mycket igår , var hemma och sen kom älsklingen hem vid 14.00 . Sen skulle jag och jenny gå till bussen
, JA OCH SJÄLVKLAR MISSADE VI DEN! ,Som tur var hade ju älsklingen kommit hem så han kunde ju skjutsa oss . Började vid 16.00 sen runt 22.00 fick vi packa väskorna och gå hem . Så då gick vi bort till fisktorget där Niklas och Jerry väntade på att vi skulle komma så dom fick sig en subway , mumma!
Så efter det så for vi hem , somna på engång ,´och inte det så konstigt heller.

Hmm , vad gjorde jag i torsdas då? , Jo typ samma , satt hemma till kl 15.00 sen tog jag och Jenny bussen till praktiken , var hemma runt 24.00 och då skyndade jag mig till sängs .
Idag - IKEA , har sett framemot lörda faktiskt , ska inhandla lite saker hemhit  och kanske en vinter jacka om jag nu hittar  någon . Alltså det finns vinterjackor överallt men ändå lyckas jag inte hitta någon som faller mig i smaken , elle ja har ju hittat en men aldrig att jag betalar över 3000 :- för en jacka , den dan är jag miljonär. För det finns ju som sagt annat att lägga pengarna på istället för svindyra jackor.
Ikväll hoppas jag på middag med Linda o Joel , Maja o alex ville också hitta på något och det gör jag gärna .
Nu har min kära älskling kommit på att han bara måste starta skotern , han har ju som sagt väntat ända sen förra vintern , hehe.
Jag längtar efter mer snö då man kan åka skoter riktigt , och det snöade ganska bra igår förmiddag faktiskt , hoppas bara att det kan fastna på backen och att det kommer mer så att det kan byggas på.
Nu är det nog dags att dra  på sig nå kläder och fixa håret efter duschen.Sen ska jag ringa Linda , babe!

hejhejehejehjeehej!

Kom på en sak till som Linda har bokat åt hon och mig tills det 26;e november , halkbana!!
Vi ska göra privat , känns faktiskt bra de.


NIKLAS TÖRNBERG , MY LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback