Lördag

12days för mig och 5 days för dig ;) , det närmar sig sakta men säkert!
Linda Olsson<3

Igår hände inte värst mycket . Myste till idol och sen kom Maja och Jeffe förbi på en kopp te. Vid elva vart det sängdax så i morse vaknade man i hyffsad tid , halv 10. Klev upp och duschade sen väckte jag älsklingen och sen for vi in till birsta , handlade mat åså.

Under dagens gång har jag funderat på vad vi skulle göra för middag och varje gång har älsklingen påminnt mig att vi skulle äta middag med Maria och Micke , och det blev tacos mumsfillibabba!
Så nu är vi hemkommen från en god midda, och snart skulle Evelina(syster) och hennes kompis komma hit en sväng.
Kom just på att pappa fyller år i morgon och att vi är bjuden på middag , dessvärre har vi inte hunnit köpa någon present och ska jag vara ärlig kom jag på det nu , clever!
Nu kom syster o Sandra så nu ska ja surra lite med dom
Hej!
Niklas<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback