Måndag

Just nu känns det som om jag skulle behöva ha tandpetare för att hålla upp mina ögon , dom far nog igen nu vilken sekund som helst .Hade körlektion i morse och det gick faktiskt bra var lite nervös igår för att det skulle vara halt i morse , men det gick ju som smort kan man säga.
Har svenska nu och det är sista lektionen för idag , efter skolan ska jag hämta elton och sen hem så att jag kan städa undan lite hemma innan älsklingen kommer hem från jobbet .
Var hem förut på lunchen för att det var äckeljävla pannkaka , uscha ! , åt schnitzel o strips med bea, mumma!
Ikväll får vi se vad det blir , skulle vilja åka och hälsa på maria har inte träffat henne sen i lördas och det var ingen lång stund . Men får se vad Niklas vill göra annars kanske det bara blir en myskväll i soffan , vilket skulle vara skönt det med.
Undra vad jag ska hitta på till middag idag , känns som att jag vill göra något riktigt gott till min älskling .
Nu kom sten och sa att vi fick gå hem så  nu ska jag springa hem nästan tror ja .
Hej!

15.40
På nått sätt lyckas jag alltid hamna framför den här dumburken och just blogg sidan . Står även helt still i huvudet på mig för jag har ingen som helst aning om vad jag ska laga för mat , är faktiskt fruktansvärt sugen på tacos och Niklas ringde nu , han sa samma sak sån tur jag hade , mums!
Gjorde ett test i dag på skolan , där man skulle räkna ut bmi och tydligen var jag underviktig och borde få hjälp med mina matvanor , men jag känner mig inte underviktig direkt .Men jag tror att det beror på att jag har börjat röra på mig mera nu när vi har elton åså , för vi äter ju ute ganska ofta också.
Nej nu blir det dukning för min del !
Hej

22.20
Skyndar mig att skriva några rader medans det är paus på prison break , åh det är så spännande.
Åt tacos till middag och Niklas syster komförbi(Maria) så vi bjöd henne på middag också. Sen städade vi undan och tog oss en prommis med Elton och när vi ändå var ute så gick vi förbi hos Jenny o Jerry och hämtade min locktång som jenny lånade av mig i lördas innan festen, efter det fortsatte vi promenaden och gick in til Niklas mamma o pappa där vi fick fika , mumma!
Nu börjar prison break strax och jag tänker inte missa en sekund av det programmet det är nog lite med 1 gång i veckan tycker jag , det borde iallafall vara minst 2 gånger . Efter det blir det sömn , så gonattt!

Niklas jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback