Måndag

Så var även denna helg över och därmed färre dagar kvar . I lördas vart det en heldag på ikea , handlade lite nytt till lägenheten sen for vi hem och käkade hos mormor o morfar där vi även firade farsdag för att igår skulle vi fira hos Niklas pappa . Efter det så gick vi hem och la oss på soffan , åså kom jenny o jerry förbi . Vid 22.00 ringde Niklas syrra och ville ha skjuts till stan så då for vi och hämtade henne , skjutsade henne till stan och sen for vi hem.Så lördas kvällen vart lugn , jätteskönt faktiskt!
Igår vid 12 ringde linda och väckte oss så jag drog mig upp ur sängen dötrött som jag var , men så fort jag drog upp persiennen så vart jag överlycklig , det snöade ju för fulla muggar , JIPPI!
och jag var inte den enda som studsade av lycka , Niklas skulle ut o köra skoter han , lillgubben har längtat efter det länge nu ju , Elton vart superglad när han fick komma ut i snön så himla roligt att se , han älskar verkligen snö. Sen gick vi bort till Niklas mamma o pappa där vi firade farsdag och sen tog vi en sväng in till birsta för att köpa hundmat.
På kvällen intog vi soffläge med sörberges fetaste godispåse , onyttigt men gott!
Och i morse när jag vaknade av att väckarn ringde kunde jag inte alls förstå att det var dags att kliva upp , och dum som jag var så ställde jag om väckarn , det resulterade i att jag fick stressa som en jävla dåre! att jag aldrig lär mig.
Tid att laga mat nu , så hej!

Halkbana o teoriprov nästa då , nervositeten börjar krypa sig lite närmre !
Och snart så hjärtat , älskar dig Linda <3
NIKLAS TÖRNBERG

image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback