Måndag

Okej , snart är även denna dag förbi. Just nu sitter jag på svenskan , håller på att sammanställa enkäterna som Tomas tvingade oss att fara och lämna ut i morse på naturen , han fick ju damp för att egentligen skulle enkäterna varit tillbaka idag då vi egentligen skulle lämnat ut dom till restaurangerna förra veckan , men tyvärr hade detta helt försvunnit från min hjärna.

Idag är det precis en vecka kvar tills jag och Linda ska göra halkbanan , och jag börjar helt klart bli lite nervös , hjääälp!!
Kan inte bara klockan springa iväg och helt plötsligt bli 14.50 , min nacke och axel värker och jag har knappt någon känsel, hua.
Nu ska jag jobba lite och hoppas på att sten kommer med en varm kopp kaffe åt mig och Maja , skulle verkligen sitta fint att få lite varmt i sig.

Hej!

10dagar för dig och 17 dagar för mig , inte långt kvar nu gumman <3

Niklas Törnberg

Hittade iallafall en massa gammbilder på skoldatorn , ett bra tag sen iallafall <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback