Måndag

Nyss hemkommen från en god middag hos bert o bettan(niklas mamma o pappa).Dagen började 06.30 då jag klev upp och gjorde mig klar . Maja och Alex kom och hämtade mig vid 07.20 och då for vi ut till söråker där vi hämtade Linda för att senare fortsätta mot härnösand där jag och Linda skulle göra halkbana.Till att börja med var vi ca 15 minuter försenade men som tur var fick vi köra iallafall.
Var även en aning nervös men det gick prima , tyckte faktiskt att det var ruskigt kul.Efter det var avklarat for vi på dollar store , kikade där och hittade faktiskt ett å annat och när vi hade gått runt där 100 varv började vi lessna så vi for på donken o käka och sen lämnade dom av oss hemma hos Linda . Så efter Niklas hade slutat jobbet kom han och hämtade mig . Hämtade Elton , for hem till bert å bettan och nu sitter Niklas och tittar på tv medans jag sitter här. Så nu ska jag göra min älskling sällskap .
Hej!
3dagar för dig och 10 dagar för mig ;)<3
NT<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback