Onsdag

Godmorgon!
Klev upp vid halv tio så då gick jag ut med elton , sedan gjorde jag frukost och såg våra bästa år , gud vad spännande det är nu och jag har missat flera avsnitt  , typiskt.
Jobbar kväll idag , torsdag och fredag men efterssom jag och Jenny ska vara kväll båda två så kanske vi får sluta tidigare för oftast finns det inget att göra när man är 3 stycken ute i restaurangen, menmen.
Häromdan satt maja och räknade hur många skoldagar det var kvar, jag kommer inte ihåg det just nu men det var inte så värst många , skönt . Och jag längtar tills vi får studentmössorna .

Maja ringde alldeles nyss , Jag är så glad för hennes skull just nu , GRATTIS GUMMAN!

Igår kväll var vi upp till mamma o pappa en snabbis sen ringde Maja och sa att dom var i sörberge så dom skulle fara och köpa fika och komma till oss , sen satt vi och surrade sen vart det filmen på 3;an Fullt hus . Och när dom skulle fara hem hade alex tappat bort bilnyckeln och efter en stund visade det sig att han hade låst in den i sin egen bil , haha så då vart det bara att sätta sig i bilen för att fara till timrå och hämta alex bilnyckel , men det gick ju bra tillslut .
nu ska jag fixa mig , så hej !!!
niklas är mitt allt <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback