Onsdag

Första praktik dagen avklarad , och det har varit den jobbigaste på länge . Har packat upp och diskat tallrikar som nå dårar jag och Jenny , från 10 till 1500 då dagen äntligen var slut.Imorgon börjar vi vid 18.00 , ska köra kvällen och då slutar vi senast 22.45 eftersom bussen går 23.15.
Hade prov igår om judendomen och det känns som om det gick jätte bra iallafall.
Ska se sjukhuset nu och sen bara mysa med älsklingen i soffan .

image69

15dagar för mig och 8 för dig , inte långt kvar gumman <3
3år & 9 månader idag
Tiden har gått så fort sen vi träffades och det har varit den bästa tiden i mitt liv.Vill aldrig förlora dig , du är mitt allt och jag skulle inte kunna leva en enda dag utan dig. Jag älskar dig så mycket<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Kika gärna in på min blogg och ge förslag på snygga t-shirt-tryck :) Ha en bra kväll!

2007-11-21 @ 19:09:40
URL: http://johannaottilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback