Söndag

Då var lovet slut och imorgon börjar skiten igen så nu är det bara att se framemot nästa lov vilket är jullovet, längtar.
Igår var det fest ute i söråker för byppa som fyllde 21 år häromdan , mycke roligt o trevligt folk , hade iallafall väldigt kul . Förutom att det vart lite krångel när vi skulle hem för vi hade helt plötsligt ingen skjuts , ringde Brunne o Martin men ingen av dom kunde och alla andra drack , så då ringde vi alex och hörde , snälla han kom och hämtade oss ,
TUSEN TACK!
Fredagen vart lugn , vi satt bara hemma och myste sen kom alex förbi medans Maja var hos Lina som fyllde 18år , GRATTIS. Så då slog vi på 1408 tro ja den hette , den var faktiskt lite små läskig emellanåt , även lite knepig film man hängde inte med i bland lixom men det kanske berodde på att jag var fruktansvärt trött efter dagen , hade ju sprungit på ikea hela dagen med maja.
Sen for alex o hämtade maja sen kom dom förbi så då fick ja träffa gogumman också, dom vart inte här så länge så när dom for hoppade vi i säng , gu så skönt ja somnar bara ja tänker på sängen.
Och idag har det varit en mysdag bara , är ganska slut efter i går kväll , var upp till mamma o pappa där vi bytte till vinterdäck sen for vi hem och la oss i soffan , där vi spenderat hela kvällen , sköntskönt! Imorgon har ja körlektion , dubbel som börjar kl 08.05 , sen skulle Linda ringa o höra om privat halkbana för vi tänkte göra den tillsammans .
Nu orkar ja inte skriva nå mer det var iallafall lite som hänt dom senaste dagarna.
Gonatt!

Vill bara skriva att min pojkvän är världens bästa människa , jag är så lycklig att du finns vid min sida , tack för allt älskling , jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback