Tisdag

Haha lyckades få åt mig en dator idag med . Sitter och väntar på att maja ska komma hit för hon är på sin körlektion , jag måste verkligen prata med henne idag , jag känner att jag är fruktansvärt irriterad .
Sitter och letar billiga resor för vi ska på klassresa allihopa , Spanien , Italien , Frankrike , England , Tyskland eller Sverige.
Ska sätta igång med att hitta några riktigt billiga och bra resor , men får jag och Maja bestämma vill vi nog till Spanien .

NU KOM MAJA TACK GODE GUD !




13.15
Sitter på naturen , önskar att tiden kunde gå lite fortare för jag håller allvarligt på att somna , och inte nog med det så mår jag fruktansvärt illa också.
Slutar 14.50 idag också , har fått nytt schema och då har en lektion religion försvunnit och även en utav hasses lektioner , men istället så sattes en extra naturlektion dit i stället , fyfan är så jäävla tråkigt måste jag säga och speciellt när man inte är så värst intresserad.
Hela dagen känns som ett irritations moment , vill hem och mysa med älsklingen så han kan få mig på humör igen , och jag är superduper glad att jag har maja som lyser upp min dag när andra inte gör deeet!!!!!!!
Säger som Maja , Irritationen gnager mig inacken , hon har helt rätt den där underbara kvinnan , hehe !
Känns som att jag måste hjälpa maja och Johan med vårat arbete , känns som om jag inte gjort ett piss utan bara fastnat framför datorn och blogg sidan varje gång lektionerna börjat.
So bye!!!!


Tycker du borde ta reda på fakta innan du börjar få för dig en massa .
Blir bara så irriterad !! , Rent utsagt, löjligt as hell !!

Kommentarer
Postat av: linda

ja jag med ;) hehe älskar dig gumman

2007-11-06 @ 10:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback