Tisdag

Godmorgon!
i morse var det otroligt  jobbigt att ta sig upp ur sängen, kände bara för att stänga av väckarn och somna om . Men tillslut tog jag mig upp , vandrade iväg med Elton till mormor o morfar och sen vidare till ica där jag mötte jenny.
Kom till skolan , tog en snabb fika i ca 10 minuter och sen började lektionen. Så nu sitter jag här med Jenny , Hanna o Sandra , måste bli klar med den här inlämnings uppgiften som vi fick i början av skolan.
Idag är en allmänt jobbig dag , är fruktansvärt trött och det känns som att jag har lätt för att bli  irriterad idag.
Efter skolan ska jag hämta elton sen hem , vänta på att Niklas kommer hem från jobbet och sen kanske en sväng på ikea.
Har inte tid längre utan måste lägga lite energi på inlämningen,Bye!


NT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback