Torsdag

Nu börjar veckan närma sig slutet , skööönt!
Igår var första dagen på nya praktikplatsen , Aveny. Skulle börja med dag den här veckan sen skulle vi se hur det blev. Men man känner sig inte välkommen för 5öre , säger dom en mening på en hel dag är det bra . Tur är iallafall att Jenny också är där , skulle aldrig palla att vara där själv. Men som det känns nu vill jag helt klart byta tillbaka till skeppsbro . För två månader är ganska lång tid och hur roligt är det när man inte trivs? , ska iallafall prova nån vecka till men blir det inte bättre finns det ingen tvekan om att jag byter tillbaka.

Igår vart den en lugn men rolig kväll hemma hos Linda o Joel. Mästerbagarn Joel skulle baka bullar och det gick faktiskt bättre än jag trodde , hehe. Och Elton fick busa med en grand danios som var 1år och vägde 85kg , Och det syndes att elton stormtrivdes i Lokes sällskap.Vid elva tiden vart det stora steg till sängen , var hur trött som helst och i morse var jag inte piggare direkt, klev upp vid halv åtta när morfar kom hit för att hämta mig , så han skjutsade mig till timrå där min körlektion började vid 08.05 , for in till stan och snurra runt där sen så klev jag av i stan , väntade på Jenny sen gick vi upp till Aveny.Slutade vid halv tre och då for jag hem , hämtade elton och gick till Niklas mamma . När Niklas kom hem från jobbet gick jag hem och började med maten , pyttipanna !
Tokpluggade på teorin , klarade c-fasen och började på F. Efter det intog vi soffläge och där har vi legat hela kvällen ,
OCH SNART KOMMER MAJA :D !!!!
Och i morgon är det fredag !!
Nu kommer snart gogumman så jag ska fixa fika och koka kaffe !
Bye!


NIKLAS TÖRNBERG


Kommentarer
Postat av: Linda

snart så, 13 dagar kvar för mig, me bara några mer för dig :) Nu börjar nedräkningen gumman , älskar dig

2007-11-16 @ 06:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback