Torsdag

Godmorgon.

Idag vaknade jag med världens jävla mensvärk , och det är inte speciellt roligt när man inte har varken alvedon , ipren eller någon liknande , men jag får skylla mig själv som alltid glömmer bort att köpa det när vi är och handlar. Hoppas iallafall att det går över tills ikväll då jag börjar 18.00 på Aveny.
Pappa var förbi här förut med en massa saker för dom hade städat sitt förråd så dom hade hittat mycket som var mitt , haha och däribland fanns två sånna här kompisböcker som man bara skulle ha när man var liten . Jag satte mig ner på golvet i hallen och skrattade så nästan tårarna kom , det är lixom 8-9 år sen man skrev i dom , roligt att se vad man ville bli , vem eller vilka man var kär i , åså .
Sen jag vaknade i morse har jag lagt  ner ganska mycket tid på teorin  , jag är ju klar åså men nu gäller det bara att jag ska träna för jag ska klara provet på första försöket , och jag hoppas verkligen.
Och jag har börjat bli nervös för halkbanan , det är ju någon dag kvar iallafall.
Nu ska jag ta mig en macka , en kopp te och ett glas apelsin juice , gott!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback