Fredag

Godmorgon eller vad man nu ska säga , har nyss vaknat iallafall. I morse ringde Niklas mamma och frågade om inte Niklas skulle jobba , jo sa jag , varför skulle han inte ? , och då var klockan 07.15. Gud vilken panik det blev för älsklingen då , han hade ju sovit över stackarn. Så en timme senare vakande jag av att elton väckte mig , gick ut med han sen så vart jag bjuden på frukost hos Niklas mamma o pappa.Gick hem sen så somnade jag om och nu har jag nyss vaknat.Ikväll lär jag inte vara hemma förän tidigast 23.00 , eftersom det är så mycke bokat ikväll.
Och i morgon har jag tvättstuga kl07.00 ,och då ska älsklingen få sova ut eftersom han ska skjutsa syster sin och hennes kille till arlanda , och för mig och maja blir det massa mys , ska dricka vin och bara prata på :)
Det kommer ta hela dan för mig att skriva , för jag springer mellan datorn och Elton, han är jätte busig så han springer bara runt och skäller . Nu måste jag fara , pappa kom!
Hej

Hemma igen! , för en stund sen.
Pappa komförbi och frågade om jag skulle med och handla , och det var ju bra för det behövde handlas hem lite små saker.Speciellt frukt , jag har aldrig varit sugen på frukt som jag har varit nu i flera dagar , till och med Niklas har varit sugen . Och äntligen har Elton somnat , men han vaknar vell snart , säkert lika busig som han varit nu hela morgonen.När jag tittar runt inne här vill jag bara svimma , det är så fruktansvärt stökigt , men det är ingen ide att städa nu förän köket är klart , för annars blir allt bara dammigt igen , så det får se ut så här till slutet av helgen , hoppas ju att vi är klar till på söndag , pappa skulle komma ner hit till oss i morgon och hjälpa Niklas att tapetsera medans jag springer i tvättstugan , hua kl 07.00 , så korkad jag är som inte bokar en ny 2 veckor senare efter varje tvättid jag haft , men närå , dumma jag väntar med att boka tills dagen innan jag tänkt tvätta och då finns det ju självklart inga tider , förutom lördagar 07.00-12.00 , det är alltid den tiden vi lyckas få , det är helt otroligt .
Så i morgon ska jag komma ihåg att boka en påengång , för jag är ganska less på att kliva upp nu på lördagar kl 07.00. Undra när Niklas kommer hem , orkar inte åka buss till praktiken och han sa att han skulle sluta vid två kanske eftersom det är fredag , men jag har försökt ringa han men han slutar  inte , säkert fixar han med lastbilen , jag tyckte han sa det förut att han skulle grejja med den innan han gick hem. Sen har jag ringt Jenny och Maja för jag måste prata med dom , men inge svar där heller , undra  varför ingen svarar ?. Jag har nyss tryckt i mig en hel skål popcorn , och ett stort glas dricka , jag är inte värst nyttig av mig men mumsigt värre! , det var ju hur länge sen som helst jag åt popcorn.Nu kom jag på en sak som jag måste göra , rensa garderoben! , jag har ju gått ner nästan 5 kg under sommarn och just därför kan jag inte han några utav mina gamla jeans , så irriterande . Men det kanske är onödigt att kasta dom , jag går nog upp i vikt lika snabbt igen .
Nu ringde Niklas iallafall och sa att han var på väg hem , ska pussa sönder han när han kommer hem !
Jag fastnar alltid här , typiskt!
Hej.

23.45
Nu har jag nästan nyss kommit hem , har hunnit sortera tvätten . Och sen hamnade jag här.
Och igår kom första snön , längtar tills det kommer mera , då blir det skoter .
Kvällen har gått super bra , varit mycket folk. Men nu när man börjar lära sig allt är det jätte kul.
Så jobbigt när man får springa och fråga alla andra , men iochförsig så är vi ju ändå där på praktik så lite frågor måste dom ju kunna stå ut med . Tycker förövrigt att jag lär mig mycket nytt.Trivs som fisken i vattnet , och så här bra har det inte varit på någon annan praktik plats , det som är så synd är att vi snart ska byta . Men bra att få se andra ställen  där man kanske kan lära sig något nytt . Det finns ju hur mycket som helst som man ska kunna.
Och i morgon far ju Niklas till stockholm en "snabbis" , så Alice kommer vid nio tiden på kvällen , Sen är maja så snäll som sover här med mig tills på söndag , för jag vill inte sova själv.TACK GUMMAN!
Nu ska jag titta på film med min älskade , sen blir det sängen .
Gonatt!
Niklas , du är underbar , jag älskar dig mer än allt annat<3


Alla dom här bilderna betyder så mycket för mig , dom bär på så många minnen.
Jag är så glad att jag har er .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback