Fredag

En vecka till sen är det lov . I morse väckte Elton mig 04.19 , lyfte upp han i sängen och försökte få honom att somna om , och det gjorde han också , till 04.50 sen gick det inte längre , så jag klädde på mig sprang ut i kylan , skyndade mig sen la jag mig igen , det var ju egentligen dumt , jag hade ju blivit pigg vid 5-tiden så varför inte klivit upp då ? , men det var skönt att få sova ca 1,5 timme till också .
Nu håller Pappa och Niklas på för fullt med att lägga det sista golvet , sen så är det nästan klart , ska fixa nya lister och måla dom , sen så!
Igår var det hundkurs , och Elton var super duktig., men det märktes att det var jobbigt för dom sista 10 minuterna var det precis som om han skulle kunna somna på plats . Men så är det med valpar .

Jag har varit så fruktansvärt klantig hela veckan , jag har tappat koppar o glas(men som tur var gick dom inte sönder)  , slagit in foten i en super vass skruv som är lika spetsig som en nål  , och fyfan vad ont det gjorde , jag har fortfarande ont , sen för en stund sen gjorde älsklingen te åt mig och då lyckades jag spilla ut kok hett vatten på foten , så nu har jag fått blåssor . Och nyss när jag var in i köket  sparkade jag tån i en golvplatta som låg där , så detta har inte varit min vecka precis.

Ikväll blir en lugn kväll , ska fara upp till Jenny och Daniel(Niklas syster och hennes kille) , ska kika på deras nya buss som dom varit och hämtat. Sen skulle vi nog svänga förbi hos Maja och alex för att prata en stund , får se om det kanske blir subway ikväll , det skulle ju vara en dröm.
Min hals värker fortfarande , den har gjort det i 1 veckas tid nu , men det vart ju knappast bättre av att jag var ute i blåsten i går i en timme.
Nu ska jag titta på pappa och Niklas , det blir jätte bra !!
Jag älskar Niklas <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback