Lördag

Haft tvättstuga sen kl 07.00 i morse , och idag var den jobbigaste dan att kliva upp kändes det som .
Pappa och Niklas håller på förfullt inne i köket , det blir så jävla bra !! , hehe . Snart blir det nog en sväng in till stan , ska käka en subway , mums! . Vi köpte en restaurang chansen häromdan , subway är ju nästintill det enda man vill ha i det där häftet , fast det var mycket bättre restauranger i år än vad det var förra året.
Och Jenny vart så glad när jag frågade henne om hon ville följa med , Jerry är ju på hocky så ska hon bara sitta och ruttna bort hemma ? , nä tror inte det!
Nu är det nog tid för mig att fixa håret , det är ju det som är jobbigt nu när man har lugg , eftersom jag har så lockigt hår egentligen så ser den förjävlig ut , ni ju tänka er hur min lugg ser ut efter en dusch.Men som tur är har jag ju världens bästa plattång.
Snart är köket som nytt , yes!

HEJ!

Och jag glömde en sak , Maja mitt lilla hjärtegull kommer ju ikväll , har saknat henne i veckan när det varit så mycket praktik , annars är dom alltid här , Id är ju på måndagar och det är ju ett måste för oss två kan ja säga.
Jag älskar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback