Måndag

Vaknade i morse och frågade Niklas varför hans väckare ringde , jag trodde ju att det var söndag ja :P
Så jag somnade om sen vaknade jag av att Niklas förskte väcka mig , han hade försovit sig , somnade om en gång till och vaknade på tok för sent , vart stressigt som attan , skulle hinna fixa mig och springa bort till mormor och morfar för att lämna elton . Skyndade mig att ringa till Jenny för att säga att jag försovit mig , men det visade sig att även hon  försovit sig , typiskt :P . Idag var jag och älsklingen på ikea , igen :P , köpte massa saker till tv rummet och det blev ju hur bra som helst , bytta ut krukor och allt . Har även bytt databord till ett mycke mindre , det vi hade förut tog ju nästan upp all plats i tv-rummet . Så i helgen blir det att fara och titta på tapeter igen till köket , så svårt att bestämma oss :P , måste kolla på golv också . Kommer bli så fint när det väl blir klart i köket , om vi nu hittar några tapeter som duger till oss :P
Åt varma mackor nyss som älsklingen gjort till mig medans jag följde med hem till Niklas mamma för att lämna lite saker , så snäll så min älskling , och mumsigt var de vill ja säga :D
Nu ska vi se mitt i nyllet , sen blir det nog till att sova , så man orkar med morgondagen , är ju världens jobbigaste dag tisdagar , och i morgon har jag dubbel lektion på körningen , det känns att det börjar närma sig nu , så snart kanske jag har det där efterlängtade körkortet , vilken känsla när man står där och man har klarat det.
Nä nu har jag skrivit nog för idag för jag orkar inge mer , ska släcka alla ljus nu sen titta på det här programet .

Niklas , jag älskar dig mer än allt annat , du är mitt allt hjärtat<3
Min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback