Måndag

Gomorgon!
Just nu sitter jag på skolan .Har världens tråkigaste lektion , Natur.
 Dagen började med at
t Jenny ringde och väkte mig vid 06.50 , var så trött så jag somnade om och vaknade 07.10 , och då vart det stressigt . Skulle ju gå till mormor och morfar med elton vid 07.20 för att hinna till skolan i normal  tid så att vi skulle hinna  fika , jag skyndade mig och tur var det att jag inte skulle sminka mig och fixa håret idag eftersom det är bad , onödigt att fixa sig för att sedan åka på badhuset .
07.25 klev jag ut genom dörren , med både min och Elton´s packning , tur att elton lyssnar ganska bra på kom hit nu så jag kunde ha han lös.
Mitt upp i allt kom jag på att syrran fyllde år idag så då fick jag skynda mig att ringa till henne också.Men jag hann i allafall till skolan med jenny så vi kunde äta frukost, gottgott!

Igår åt vi supergod middag med Maja och Alex hemma hos oss . Till efterrätt blev det dammsugare och choklad bollar , för mig och Maja blev det en kaffe karlsson. Niklas mamma fkom förbi med ljusen som jag och Maja hade beställt , och dom luktade jättegottt.
Linda och Jessica tittade också in , Joel var och lastade . Så vi surrade med dom en stund sen for dom , och då vart det ensam mamma söker för våran del , sen halv nio vart det parlamentet  .
Vid tio hoppade jag , älsklingen o Elton i säng , var så skönt att få lägga sig i tid för en gångsskull.

Ikväll ska vi till mamma o pappa , evelina fyller år så då blir det smörgåstårta sen en massa gott fika efteråt .
Måste börja fundera på vad vi ska köpa till Linda när hon fyller år , sen Majas julklapp , jag som har så dålig fantasi . ehe.

Känns inte som om jag orkar skriva nå mer just nu , dels har jag inte tid heller .
Hej!

21.30
Nyss hemkommen från mamma och pappa , vi har varit på kalas eftersom evelina fyllde år idag . Jag och Niklas fick också en present av mormor o morfar , pengar , och det är ju alltid bra att ha.Har ätit jätte god smörgåstårta som mamma hade gjort , sen vart det princess tårta , morotskaka och massa kakor , vart så mätt så jag trodde jag skulle spy .
I morgon är det skola , 8-16.00 , guud! och så är det bara tråååk lektioner (förutom hasses) .
Känner mig inte riktigt frisk , jag tror det är evelina eller maja som smittat mig med sin hosta .
Var på badhuset idag , egentligen ganska onödigt eftersom vi kom dit vi 13.00 och fick inte kliva i förän 13.30 , gick ner och satt oss i bubblet ( dom få minuterna man fick sitta där) , sen gick vi upp i ång bastun och där kunde man knappt andas så jag och jenny skyndade oss utdärifrån och gick ner till kiosken , sedan gick vi upp och duschade o gjorde oss klara , jag jenny o maja skyndade oss för att försöka hinna till bussen och när vi kommer ut så åker bussjäveln förbi , skit!
Så då gick vi på domus och handlade baguetter och mumsade på sen kom alex och hämtade oss , åkte hem och somnade som en stock tills älsklingen kom hem . Sedan for vi till mamma o pappa.
Och nyss kom brunne så nu ska vi prata lite med han sen ska vi se prison break , spännande :D
sen blir det sömn
Gonatt!



Niklas , Joel , Linda , Maja <3<3<3

image54
Elton , 20 veckor gammal .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback