Måndag

Dagen har varit rätt händelserik från kl 07.00 i morse då jag var på skolan redo att börja dagen.
Gjorde klart salladsbuffén sen så fixade vi ute i matsalen lite.
Sen efter förmiddas fikat var det bara in med alla koppar , diskade dom och sen ut igen för att användas efter lunchen , när väl lunchen var avklarad satte vi igång att diska för fullt eftersom vi skulle ut med alla 160koppar , fat , skedar o servetter igen till eftermiddas fikat. Men allt gick jätte bra så på onsdag är det konferans igen men då är det bara 55 personer så den dagen blir lite lugnare och det känns jätte skönt.
Efter allt var undanplockat , uppdukat och städat gick ja hem , hann bara innan för dörren så skulle jag och älsklingen fara ut till Niklas farmor och lämna elton ( vi är ju utbjuden på middag ikväll) , efter det åkte vi till maja o alex som ville ha skjuts till lejonvägen .
Så nu är det stress här hemma , Niklas är och skjutsar mormor o morfar , bordet är bokat till halv sju , och mellan 18-19.00 ska vi hämta ut våra nya nycklar till våra nya dörrar som vi ska få , sen är det bara att skynda oss upp till mamma o pappa för att hämta dom och hoppas att vi kommer itid.
Nu ringde min älskling o sa att jag skulle gå ner o möta han så vi kan hämta våra nya nycklar .
Skriver mer sen .


 22.45
Nästan nyss hemkommen från en underbar miggad på O´Learys i timrå. Mormor o Morfar firade bröllopsdag så dom bjöd på middag , väldigt lyckat . Och timrå vann , vad bra .
Blir tokig på all jävla paus som är hela tiden i prison break , men det är jätte spännande.
I morgon trodde jag att ja skulle få sovmorgon , men inte då . Kl 07.00 kommer dom hit och byter dörr så runt halv sju så ska jag försöka fått med mig elton på en prommis sen kanske det blir frukost hemma hos Niklas mamma , vem vet .
09.45 börjar min dubbelkörlektion , känner på mig att det kommer gå ganska bra , och på torsdag ska jag inte till stan , jag lär ju vara as nervös , ehhe . Men man får ta det som det kommer .
Nu börjar prison break och det måste ja se , sen är det inte förän nästa måndag , synd.
Efter det blir det John blund.
Gonatt !
Niklas Törnberg
Min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback