Onsdag

11.00
Ny dag igen . Idag vaknade jag av att någon plingade på dörren och det var ju min kära pappa som kom , fast jag hade redan listat ut innan jag hade öppnat , inte för att jag såg att det var han ,utan jag vet ungefär vilken tid han brukar komma :P hehe . Sen kom morfar förbi också , han ville hälsa på elton , efterssom dom har varit borta .
Har nyss kollat på våra bästa år , jag förstår inte att folk avskyr den serien , det är ju den bästa som finns , enligt mig i allafall :D . Halva jag tycker att det borde städas i sovrummet (eftersom det är stökigast där ) , och andra halvan orkar helt enkelt inte . Ska jag vara allvarlig orkar jag inte göra någonting idag , halsen värker , likaså huvudet . Känns som om jag vill krypa tillbaka under täcket.Men nu ska jag busa med Elton en stund, sen är det våra bästa år igen vid 13.00 , sen går bussen 14.50 till stan och då börjar ja 16.00 . Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback