Onsdag

Halloj.
Dagen har varit helt sjukt rolig , har nog inte skrattat så mycket på ett bra tag som ja gjorde idag .
Och Jonas med sin julmusik det var det enda som man fick lyssna på , men samtidigt var det väldigt mysigt man fick värsta julkänslan.
Hade 55 personer idag på konferansen och det gick jätte bra , förmiddasfika , lunch o eftermiddas fika .
När dom hade fikat eftermiddasfikat var vi nästan klara för att gå hem , hade städat o allt när fredrik(nya lärarn) kom in och gick igenom allt så han såg att det var rent , nä då rev han ut två jävla hyllor med grejjs som skulle diskas om , åh herregud vad less vi blev allihopa.Men det gick rätt så fort så sen gick vi hem.
Älsklingen kom och hämtade mig så då for vi på ica o köpte fläskfilé som vi skulle äta till potatisgratäng i pepparsås . Sen vart den prommis med elton , gick runt i sörberge sen hem och då kom linda o plingade på Joel hade åkt nånstans så hon ville vara här en stund och klart att hon fick det lillgumman.

igår var vi till skule berget elle vad de hette låg iallafall en bra bit från härnta.Hade en rolig kväll med Linda o Joel.
Nu har ja nyss suttit och gjort fas B två gånger jag kände att jag behövde göra det så jag kan komma frammåt någon gång.
Imorgon börjar körlektionen 11.15 till 12.40 tro ja det va , ska köra I STAN , shit.
Nu säger min älskling att han är jätte trött och jag känner att jag börjar bli ganska seg jag med så det blir till att gå ut med elton och sen bädda ner sig i våran mysiga säng , åhh vad ja älskar den!

Gonatt!
Niklas , Linda , maja<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback