Söndag

Vart en lugn kväll i går , for hem till Linda och Joel på eftermiddan . Jag hjälpte Linda att städa efter fredagen , sen gick vi ner på ica och handlade mat , käkade tacos , mums! . Sen till efterrätt blev det choklad mousse och marsan sås. Kikade på tv sen på hipp hipp hora som var på 4;an . Markus kom förbi han med och gjorde oss sällskap . Var där hela kvällen sen for vi hem och la oss .
Idag har vi varit uppe hos mamma och pappa , hämtade en soffa som niklas mamma skulle ha , sen for vi in till birsta och tittade på tapeter , och vi hittade :D , efter att vi varit i birsta nu säkert 10 gånger och inte hittat några , men i dag fanns dom där :D.Så nu i veckan ska vi fara och kolla på nytt golv som vi ska ha i köket. 
Har även varit städ dag här , vi har städat hela lägenheten,bytt sängkläder och allt . Har bakat en socker kaka nyss tills maja och alex ska komma , alex skulle bara spela innebandy så skulle dom komma sen.Nu måste jag träna på naturprovet som vi ska ha i morgon , det är ju hur mycket som helst och det känns som att jag kommer få ig , shit!
Jag älskar dig hur mycket som helst!

image39


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback