Söndag

Fredag : For upp till Maria och pratade med henne , sen till Jenny och Daniel . Efter det bar det av till Maja och Alex , drack en kopp kaffe , sen följde dom med oss hem . Satt och pratade o tittade på tv.
En stund senare hörde jag att någon kastade något på fönstret så Niklas gick och tittade , där stod Linda och Josse , Så jag öppnade åt dom och i samma veva kom Joel och Byppa , satt och surrade sen for dom och då vart det sömn.
Lördag: Vaknade vid nio , gjorde fika åt mig och älsklingen som vi åt i sängen , var så mysigt . Sen hoppade vi in i duschen , fixade oss sen for vi ut till Linda och Joel , var där en stund , for in till obs allihopa , köpte lister å lite småsaker som vi skulle ha i köket . Åkte ut till söråker , hämtade våran bil sen for vi hem . Började röja upp , dammsuga och fixa till i köket. Vid 17.00 kom Linda och Joel , jag och Linda började laga mat , fläskfilé , strips och bea , mums fillibabba! . Sen kom byppa förbi , vart helt paff när han stog utanför dörren , för jag trodde det var joel som kom tillbaka , men det var det inte . Sen vart det en liten prommis för mig , Linda och Elton , gick på macken o köpte poppisar och tugg. Sen vart det bara myskväll , och somvanligt somnade jag o Linda , hehe.
Idag sov ett bra tag , vaknade av att mormor och morfar plingade på dörren , dom ville se hur köket blev , så vi surrade med dom ett tag , sen gjorde vi fika , nästan en hel frukostbuffé , heh . Klädde på oss och for till maria för att titta på hennes två nya husdjur , kaniner . Den ena var borta när vi kom , vi letade igenom hela huset men den fanns ingen stans helt otroligt att en kanin kan försvinna sådär , men för en stund sen fick jag sms och då hade den kommit fram iallafall , vilken tur.
Idag blir det nog ingen söndas middag med Linda och Joel , för det vart lördas middag den här helgen istället , så nu är det bäst att börja fundera ut något bra till nästa middag kanske , hehe .
Maja och Alex skulle komma senare också , så vi ska gå bort till Niklas mamma för att hämta ljusen vi köpte på ljuspartyt. Och så kanske det blir middag med dom idag , schnitzel , strip(eller) krocketter , bea , mums'!

Just nu är det frisörsallong här , Håller på att färga håret på Evelina , ljut och mörkt underhår . Så nu ska jag fortsätta med det .
Får ju inte glömma badkläderna i morgon heller , är friluftsdag så jag och Maja valde bad , vi ska simma tänkte vi.
Hej!
Jag älskar Niklas <3<3
Linda Olsson <3
Maja Westlund <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback