Söndag

Hej. Helgen har varit lugn och skön med film o mys.
Fredag: Var på praktiken , skulle egentligen vara på skolan vid 13.00 för att börja förbereda men då fick jag och Jenny ta hand om lunchen så då vart vi försenade så runt 15.00 kom jag och Jenny . Satte igång med allt som skulle göras , fixade grönsakerna sen fick jag bossa ute över dukningen . Var klar rätt tidigt så jag skyndade mig hem för att packa ringde morfar så han kom och hämtade mig precis när han hämtat mig ringde linda och sa att hon o jessica kunde plocka upp mig så vi åkte tillbaka o en liten stund senare kom dom . Åkte ut till söråker , jag linda o Jessica kollade på idol sen vart det natta för mig och Linda , vid 22.00 orkade vi knappt hålla upp ögonen längre så då bestämde vi oss för att gå till sängs .
Vaknade på lördag morgon av att Linda höll på att stöka runt inne , hon skulle ju till stan o jobba . Somnade om sen vaknade jag av att elton satt o gnällde så jag gick ut med han , gav han mat och sen gick jag till sängen för att försöka somna om , precis när jag hade gjort det ringde Linda o berättade att Jessica var på väg för att väcka mig för att vi skulle på ikea , okej tänkte jag och skyndade att klä på mig , sen kom jessica så vi gick ner till bilen men så klart startade den inte så Byppa fick komma och hjälpa oss , sen for vi och hämtade Linda i stan där hon var och hälsa på mamma sin .
Åkte in till birsta och vilket bestyr innan vi hittade någon parkering , herregud .
Gick på ikea ett bra tag och så hittade jag en jätte fin klänning som jag tror jag ska fara in i veckan och köpa .
Efter ett tag på ikea kände vi att våra hungriga magar inte orkade mer utan mat så vi for in till stan där vi käkade kina buffe .  Dumma tjej som stog och sa emot mig o Jessica när vi skulle hämta kaffe
- Har ni betalat det där?
Jessica - Nej för att på era skyltar står det att både dryck och kaffe ingår
- Nejnej , det är bara måndag-fredag
Jessica- NEJ , det står klart o tydligt att dryck o kaffe ingår
-Nejnej

icke sa nicke att hon gedde sig , nej vi hade sett fel sa hon för det var bara måndag-fredag som det gällde . Jo säkert dom hade ju säkert 10 skyltar som antydde samma sak , ( buffe inklusive dricka o kaffe)
Vart så less så efter en stund gick vi , men mätta och belåtna iallafall.
Sen så ser vi på dörrn att det står med liten text Måndag-fredag.
Dumma tant!
Så vi for och hämtade elton , for ut till söråker , sen kom Jessica över med en film , raise your voice , Jätte bra film men tårarna ville komma fram hela tiden .
Såg på tv , sen for vi och mötte Niklas o Joel , för kulskull .
Sen skjutsade Jessica mig o Linda hem till mig och Niklas , för mig och Niklas vart det john blund på engång medans Linda for nånstans , ehhe .
Idag klev jag upp vid 10.00 , duschade o fixade mig sen for vi in till birsta , handlade mat å små saker .
For hem där vi vart tvugna att handla på inez för att vi var så jävla hungrig .
Så nu sitter vi bara och tar det lugnt , ska snart på ica för jag ska lösa ut ett paket åt jenny som hon har beställt.
Så , det var lite om vad som hänt dom senaste dagarna , har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn.
Hej!

22.20
Köpte en julskínka idag när vi var och storhandlade , fixade i ordning den sen kom maja o alex hit , käkade julskinka  o julmust , värsta julkänslan ju , mysmys.
Nu har vi nyss kommit hem , har varit hos Niklas mamma hon har hjälpt elton med sina klor, hehe. Bara för att både jag och Niklas är för feg för att göra det på han själv , för man vill ju inte göra fel , är ju som sakt inte så roligt när det börjar blöda as mycket.
Nu är det sömn som gäller så man orkar med morgondagen , ska ju vara på skolan för att vi har ju en konferans att ta hand om , känns faktiskt kul det är ju bara klassen så.
Gonatt!

Linda nu börjar det närma sig , Älskar dig hjärtat <3
Niklas du är mannen i mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback