Tisdag

Sitter inne i biblioteket nu med Maja , eftersom vi är klar med allt i religionen får vi sitta vid våra nya datorer som hr har fått , skönt att bara sitta här och kolla runt . Kom hit i morse vid 8-tiden , lånade hasses dator för att se så att jag hade kollat rätt när man körlektion började , men givetvis inte , jag trodde att den började tio i nio ja men den började fem över åtta , då vart det stressigt kan ja lova , skyndade mig att ringa till morfar , for in till timrå och   när jag kom fram såg jag maja , hon stod och kikade på alla roliga saker under huven:P , det visade sig att vi skulle ha körlektion samtidigt , fast ja hade dubbel . När jag kom tillbaka från min körning träffade jag maja igen , hehe såg stackarn , hon satt på busshållsplatsen alldeles själv , så vi ringde till pappa , han kom och hämtade oss sen for vi tillbaka till skolan .
Och om ca 20 minuter slutar vi, så då måste ja hem , vänta på att älsklingen ska komma hem sen blir det bara att skynda sig äta och sen på hundkursen som börjar halv sju i härnösand .

Så det blir en stressig dag . Praktik i morgon börjar halv 8 så jag åker med min älskling .
Sitter och pratar med han nu  , han hinner hem före mig han ,hehe . Nä nu måste jag lämna tillbaka datorn ska försöka få maja att släppa sin hon med så vi kan sluta efter det .
Älskar dig niklas mer än allt annat<3
MAJA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback