Tisdag

Sitter på skolan nu , mår inte speciellt bra . Huvudet värker och det känns som om det håller på att sprängas.
Har nyss varit och hämtat mig en dator , så nu har jag något att göra ett tag.Måste göra klart  upgiften hasse gav oss när vi började skolan som vi knappt påbörjat , dags att sätta fart , orka! .
Igår var vi och handlade nytt golv så nu är det bara att sätta igång. Plastade in hela köket igår kväll , sen drog vi ner dom gamla tapeterna från väggarna , så nu är det väldigt rent och fint hemma :P  , säkert! . Så i kväll ska Niklas börja måla taket , sen måste vi skynda oss till hundkursen , för det får vi ju inte missa .
Nä nu måste jag försöka börja med uppgiften så den blir klar nån gång .
Älskar dig Niklas <3<3

22.00
Vi har nästan nyss kommit hem . Har varit på hundkurs , och det går så bra för elton , han lär sig mer och mer för varje gång . Och så  var vi förbi Jenny och Jerry för att kolla på deras lilla bäbis , jättejätte söt kattunge , Missan.
Nu är vi i full gång med att göra om köket , Niklas har börjat måla taket , och på torsdag kommer nog pappa hit för att hjälpa till med tapetseringen , längtar verkligen tills allt är klart . Jobbar kväll den här veckan , och jag känner att jag inte har någon ork för det , börjar vid 16.00 och slutar vid 23.00 , men det känns alltid så jobbigt innan man börjat men när man väl är där rullar allting på bra. Nästan iallafall , för ibland går tiden så himla sakta så att det känns  som en evighet innan man får gå hem. Och på lördag far Niklas till stockholm för att skjutsa syrran sin och hennes kille till arlanda , så då är jag barnvakt åt alice tills på söndag , och jag hoppas att Maja och Alex sover här hemma hos oss för jag vägrar att sova själv , men det lät som så på maja , Har sån tur att jag har mitt hjärtegull.
Sällan man fastnar vid datorn , hah! , men nu har jag inte tid längre . Ska fixa lite här hemma innan vi går och lägger oss .
Godnatt!
Niklas Törnberg

Lars winnerbäck-Om du lämnade mig nu
Jag skulle kunna leva utan den där blicken
Som får mig ur balans
Jag skulle kunna sakna den där stunden vi har
När vi tillslut har blivit sams
Jag kanske skulle söka upp kontakter
Som jag tappat
Som jag varit med förut någonstans
Jag antar det finns nån du skulle ringa
Om jag inte fanns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback