Tisdag

Igår vart jag så fruktansvärt irriterad , bara för att jag hade skrivit det längsta inlägget ever.
Lördagen vart iallafall lugn , Niklas for till arlanda vid 21.30 tiden , sen kom Maja , Alex , Brunne och Maria , en efter en . Så det var fullt hus . Det  var ju meningen att Maja och Alex skulle sova hos oss , men alex vart så allergisk så dom vart tvugna att åka hem . Sen for brunne när han skulle skjutsa hem Maria så då vart jag och Elton själv helt plötsligt . Slog på en film i min ensamhet , Livet är en schlager , har sett den typ miljontals gånger , men den är lika bra för det. Sen slog jag på "tv;n" , tittade på tv , faktiskt bra program . Sen helt plötsligt klev älsklingen in genom dörren kl 05.20 , så vi gick inte och la oss förän 05.45.
Söndagen vart otroligt seg , vi for och hjälpte Maria att  byta till vinterdäck , sen vart det söndas middag hemma hos Linda och Joel , den här söndan vart det Curry kyckling , smaskens!! ,Sen till efterrätt vart det jordgubbsglass och vaniljglass med chokladkrisp. Jag och Linda lagade mat medans Niklas o Joel for iväg och gjorde en massa .
Kvällen vart tidig , vi var ju helt slut efter att inte sovit nästan nånting , så det vart sängen för oss .
I går började dagen kl 06.50 av att elton väckte mig , fixade mig sen gick jag till mormor och morfar där jag lämnade elton , väl på skolan vart det god frukost med jenny , åt så mycket att jag fortfarande  var mätt när det var dags för lunch. Slutade vi 14.50 , då vart det ica , sen förbi mormor och morfar för att hämta elton , gick på långprommis med han innnan jag började med maten .
På kvällen blev det ikea med Jenny och Jerry , vi handlade en taklampa till köket , gardiner , och lite julgrejjer .
Mitt i allt vart vi sugen på fika , gick upp till restaurangen , fikade morotskaka och kaffe , vattnas i munnen när jag tänker på det.
Vi for hem , hämtade elton sen fick vi finfrämmande , Maja och Alex . Tog en kopp te , eller kopp o kopp  , jätte stort glas , och det tyckte min hals om . Kikade på tv och åt popcorn sen var det kväll .

Nu sitter jag på skolan , har nästan nyss kommit tillbaka efter körningen , fick köra BMW idag annars får ja alltid köra volvo. Det känns som att det går frammåt iallafall , och det känns jätte kul .
Nu är det lunch snart , pasta och pasta sås med kyckling , den är superdupergod!
Jag och Maja sitter och nördar här på blogg  , sällan .
Hej!
Älskar dig Niklas , mer än allt annat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback