Tisdag

Har nyss ätit lunch , kyckling pytt . Världens jobbigaste dag , har fyra lektioner kvar och dom två sista är religion  , hua . Ikväll är det hundkurs , sista gången och då ska vi visa upp vad vi lärt dom för trick , elton fick lära sig höger och vänster tass , visst det är ju inte så jätte svårt men samtidigt är det en valp .
Och i morgon är jag kväll , börjar vid 16.00 och slutar vid 23.00 . Och i helgen ska jag sova ute i söråker med Linda hemma hos dom eftersom Niklas och Joel skulle fara neröver och titta på något . Vi vågar inte sova själv någon utav oss , ehe . Så då blir det en massa mys för mig och sweetie .
Nästa vecka är det ju lov kom jag och tänka på nu , men måndag och onsdag ska vi vara här på skolan , HR3 .
Det är nå lärare som ska ha förmiddasfika , lunch och eftermiddasfika . Sen på tisdag och torsdag har jag dubbla körlektioner . Får ju inte glömma att ringa och boka teoriprov så jag får den tiden jag vill ha .

Nu börjar jag längta efter snö och jul , det är ju det mysigaste som finns när man får tända massa ljus , ta fram julsaker och julgran . Och så kan man ju åka skoter när det finns snö . Längtar. Sen har jag och Maja funderat på om vi ska ta skoterkort , vilket jag har sagt i tre år kanske , måste ju sätta igång med detta .
Tror även att jag ska ta motorcykel nästa år , Niklas ska ju kanske ta det han med så det vore ju roligt.
Innan jag träffade Niklas var jag inte ett dugg intresserad av bilar , motorcyklar , skotrar , mm. Så det är tack vare han.

Nu börjar lektion jäveln , fyfan.
Hej!
Niklas du är mitt allt , jag älskar dig så otroligt mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback