Torsdag

Då var det torsdag igen och det känns så skönt att det är fredag i morgon , även fast ja jobbar kväll.
Nu har jag nyss fixat mig , så snart går bussen . Känns så jobbigt att när jag kommer hem ligger Niklas och sover sen när han far på jobbet ligger jag och sover , vi som är vana att träffas varje dag , visst jag ser han när han sover , och tvärtom , men vafan det räknas inte.Men snart är det ju november lov och då är det en ny praktik plats , ska på aveny nästa gång , då är maja där hon med , och Hasse har lovat mig att det ska bli lite mer dag-tid också , och det längtar jag efter.Nu känns det som om jag inte har tid med det här längre , ska packa och göra klart så jag inte missar bussen.
Jag är så lycklig som har dig , Jag älskar dig Niklas <3

22.30
Nu har jag nyss kommit hem , vart en tidigare kväll , eftersom det var så lite folk .Så jag slutade vid halv tio och tog kvart i tio bussen , så för engånsskull var älsklingen vaken .
Så fort jag klev innan för dörren kom en glad liten bäbis (elton) , han vart så glad när jag kom hem.
Lill-pruppen. Nu ska jag prata med min älskling innan vi ska sova . Och i morgon kanske det finns tapeter i köket när jag kommer hem , pappa och Niklas ska börja med det i morgon. Så på lördag så kanske vi kan sätta igång med att lägga golv , kulkul! :D , imorgon blir världens jobbigaste kväll , mycket som är bokat .
Nu ska Elton få mat , sen blir det nog raka vägen till sängen , kan ja säga!
Gonatt.

Min och älsklingens lilla bäbis , han är faktiskt inte så liten längre , han väger 20 kg och är 19 veckor snart :D(4 månader och lite till ), 15 veckor¨på bilden
Världens finaste vovve!
image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback